Bloggen.

Underbara söta Anna har fixat min blogg och jag tycker den vart skit snygg.
Tack söt rumpa <3
Någon mer som håller med om att hon är sjuktsnygg och är skit likt Lill Kim?






Idag:
Jaa, idag började skolan då, suck. Orkar inte med idrotten så jag "försov" mig. får panik så fort jag kliver in i en idrottshall, alla orden från förr eckar i mitt huvudet då.. Ajaa, tog kvart i nio bussen in till stan, klev av vid torget för att se om jag hade fått min lön.. Men icke ,__, *suck*
Så då blev det att skynda sig till busshålsplatsen och hoppa på sjukhus bussen.
Kom till skolan och gick in i klassrummet och satte mig..
Sen vart det lektion, samhäll ><' Hatart. Två lektioner också.
Sen vart det en halv lång lunch och sen börja teori kurs.
Vi har Hasse från Arvika trafikskola, sägs att han är bra.. Vi får hoppas på det :)
Vi hade bara en halv lektion med han, vi får även teori böckerna. :P Perry :D
Ska försöka sälja dom till ett bra pris på Tradera. Så att ni vet :)
Sen sprang jag,Alexandra och Jessica runt på skolan i väntan på att Järry skulle sluta och bussen skulle gå.
Sen sluta Järry och vi gick till bussen, åkte in till stan och gick in på JC en snabbis.
Sen skulle Kent och Sandra på möte och Jessica och Järry skulle någon annanstans.
Då gick jag till Sarah och satt hos henne ett par timmar, sen vart det hem.
Typ min dag..

-Over And Out-

Kommentarer
Emelie

Hon är sjukt vacker! Och fixar skitsnygga layouter till bloggar!

2008-08-25 @ 20:59:32 | http://withoutherwings.blogg.se/
© A N N I S P A N N I S

Haha LIL KIM? :D Knäppis! :D



varsegoood! :)

2008-08-25 @ 21:05:29 | http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback