En gång i tiden.

En gång i tiden var jag som alla andra tjejer.
Jag hade aneroxia, jag trodde det var tufft att supa och var fjortis full.
Jag gick runt i sverige tröjor.
Jag trodde hela världen var min, att jag var snyggast.
En gång i tiden var jag faktiskt smal som en pinne.
Men så kom den dagen då mamma sa att jag skulle börja gå ner i vikt.
Jag bara grät och grät.
Då jag inte var accepterade av mina föräldrar.
Tills en kompis visa mig knivens makt.
Jag fastna efter första gången och gick upp i vikt.
Mamma klagar nästan dagligen på mig då det är hon som har format detta monster.
Jag vill tillbaka till mig smala ja, men då jag inte har ork till det.
Jag orkar inte ha kolla på mitt utseende längre.
Då jag ist förstör det totalt genom att skära mig och andra saker.

En gång i tiden var jag som alla andra tjejer.


Kommentarer
?

så du menar att om man är som alla andra tjejer har man anorexia? anorexia är när man är under ett visst BMI. när man väger för lite för sin längd. inte att man plötsligt får ätstörningar.

2008-12-13 @ 18:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback