Fotboll

Idag var det fotbolls-cup på skolan!.
Segt, Bf3 gick inte vidare.
Vilka losers xD Haha
Har även "Shoppat" på lindex och Kicks xD haha!
Jävlar vag kärringen glodde på lindex när vi alla stod och prata :P
haha! Ja jävlar, vilket liv vi har.
börjar även bli väldigt äcklad av mat :O
Spyr nästa varje gång i skolan.
Ändå äter jag som fan ><
Måste SLUTA! Gasch!

Igår kväll mådde jag inte så speciellt bra.
Då det till slut resulterade i nya sår. ><
Allt är så jävla jobbigt nu då jag behöver folk runt mig för att INTE göra det :(
Kom hit någon, snälla. Jämt bara över helgen.!
I helgen ska vi nog baka pepparkakor hemma.
men jag kan inte vara med då jag har fullt med sår och ärr.
Syskonen kollar snett och här om kvällen stod syrran och hacka på mig igen.
Hade inte gjort henne ett PISS då hon bara kommer fram och säger massa saker.
Såklart är jag lika grov i mun tillbaka.
igår tog jag mig även en liten sup innan jag somna.
Var faktiskt riktigt bra och skönt sen efter.
Att känna att det bränner lite i halsen och sen försvinner det.
Synd att det inte finns ngt kvar :(
Men men.
Imorrn blire hem och slappa, men tror jag ska fråga mamma om jag får låna 100:-
så jag kan färga håret. Behövs verkligen.
Någon som vill färga på mig?
Missar massa om jag göra det själv ;/
men men. Ska försöka fråga ngn imorrn eller sen..
Någon borde det väl finnas som kan ställa upp.... ... ... ...


Varje dag jagas jag av det förflyttna..
Varje dag dyker nya minnen upp på olika platser som påminner mig om dom.
Jag behöver en famn, någon som säger till mig att det kommer ordna sig.
Hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback