Orklös

Idag är det bara en dag kvar<3
Åker även till Karlstad om några timmar.
Finaly.
få något att göra istället för att sitta här och dega.
Det orkar jag inte x)
Och så är det även jobbigt att gå upp TIDIGT på morgonen som jag skulle vart tvungen att göra om jag sov hemma :O
men det behöver jag inte nu^^ Höhö.

Jag har alltid placerat mina vänner i första hand.
Försökt ge dom ett bra liv.
Skaffa nya vänner åt dom, nya pojkvänner.
ALLT, och då menar jag ALLT!.
men när jag för en gång skull tänker på sig själv.
Då får man bara skit för det.
Då förlorar man det bästa man har/hade.
BARA för att man tänker på sig själv för första gången..
Jag försöker alltid se till att få mina vänner att må bra innan jag kan koncentrera mig på mig själv.
men då jag har hjälpt den ena kompisen så händer det alltid något med den andra.
Så jag har inte fått tid för mig själv än. 


Ska det alltid vara så?

Kommentarer
Emelie

Du måste lära dig att sätta dig själv först, för mår du bra så mår dina vänner bra. Jag är precis som dig, sätter mina vänner i första hand och gör allt för dom. Men vi måste börja ta tag i oss själva. Och jag vet att du är tillräckligt stark att ta tag i dig själv. Du har mig vid din sida, jag stöttar dig genom allt.

2008-12-28 @ 15:32:51 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback