sms.

Mina och Emma´s sms.

Emma:
"Jag vill leva ett "vuxen-liv"
som du kallade för... Ja vill leva me Daniel...
 
Svar:
"Trodde väl det. Men jag står på mig.
Gör fan du vill."

Emma:
"Ja de gör ja åxå. Trodde du
va min riktiga vän, men tydligen så hade ja fel.
Riktiga vänner vill att man ska vara lycklig."

Svar:
"Jag trodde du var en riktig vän.
Riktiga vänner går inte till såna idioter som redan
har skadat två i ens egen vänkrets.
men skyll dig själv"

Emma:
"Riktiga vänner klagar inte på deras pojkvänner..."

Svar:
"Men för ihelvete.
Du vet vad han har gjort.
Riktiga vänner välher inte pojkvännen före vännerna.
För vänner har man resten av livet om man inte göra såna här saker.
Om du hade bett mig att välja mellan dig eller killen så hade jag valt dig.
för killar finns det överallt, men inte äkta vänner."

Emma:
"Vänner har man hela livet ja, om du nu hade varit en riktig vän så skulle vi fortfarande umgås, fast ja å daniel är tillsammans. Ja vet att killar finns de överallt, men det finns ingenn annan som Daniel...!"

Svar:
"Men om du nu var en riktig vän så hade du nog ta och tänkt efter med tanken på vad han gjorde mot mig.
Han är en stor jubel idiot och vill inte vara i hans sällskap längre.
För pallar  inte det psykiskt längre.
Jag faller ihop snart."

Emma:
"Ja VET va han gjort mot dig. Men han gör INTE så mot MIG.! De är de som avgör om han är min kille eller inte... De han gjorde mot dig de va för längesen, de va på högstadiet ni va tillsammans, du får de å låta som om de va jämt nyligen... Du har ju haft andra killar efter daniel, så börja klaga på dom ist..!

Svar:
"Jag vet att de va länge sedan.
Men du kan inte sitta så här och klaga när du inte har varit utsatt för det."

Emma:
"Barta för att du å daniel inte hade/har en bra relation behöver du väl inte förstöra min och hand..?!"

Svar:
"Jag bryr mig inte om vi hade bra eller dåligt. Det var han som förstörde mitt liv. Men lev med han du. Och kom inte till mig och gråt när han har gjort ngt.

Emma:
"De kommer jag inte ens tänka på, HAN KOMMER INTE GÖRA NÅGOT ILLA MOT MIG..!!"

Svar:
"Hade gött med den där idioten.
Nu har jag äntligen blivit fri från han. Men han har tagit en ängel med sig ner till helvetet."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback