Tårar faller.

Då har ytligare en panikslagen helg susat förbi.
Den här helgen har väl inte direkt varit den bästa.
Börjar skriva från i Onsdags.
Jag fråga om Robert hade lust att komma hit, men han kunde inte.
Fråga om han ville komma hit på Torsdag och stanna några dagar, ja.
Det ville han. Han fråga hur mycket jag egentligen gillar han.
Jag skrev att jag inte direkt skulle tacka nej till han.
Så vi skulle prata om det när han kom hit på Torsdagen.
Så jag åkte till Challa med Emma vi gick runt där ett tag.
Sen fick jag ett sms från mamma om att vi skulle åka till Daniel och lämna tillbaka pengarna.
Så det gjorde vi, jag körde. Hehe ( :
Sen efter det körde jag till prästängen, till Jessica.
Då jag kände att jag behövde komma hemifrån. Vi kolla på tv,prata om känslor,kärlek och livet.
Gött att ha en person man kan lite på i sin närhet :)
På bussen berätta Emma att hon dagen innan varit med Daniel och dom hade knullat,
och var påväg att bli ihop igen, vart riktigt ledsen/Besviken på Emma..
Hon som hade lovat mig SÅ många ggr att INTE bli ihop med han :(
Ångesten/Paniken spred sig i kroppen.
men jaa, när jag var hos Jessica så messa jag massa med Robert och kände faktiskt att det kunde bli ngt mellan mig och han, att jag inte skulle behöva leva ensam längre!
Torsdagen kom, jag åkte till skolan och gick hela dagen, längtade efter att få sätta mig på bussen till Karlstad för att möta Robert.
Satt utanför MittiCity och vänta på att hans buss skulle komma då en från Sprink Awakening gick förbi mig, Elin´s gulleplutt ;) hehe!
Sen till slut kom bussen och vi satte oss på tågstationen. Sen vart det till tåget där vi träffa Angelina och hennes brosa :)
Var iaf skoj påväg till Arvika xD Sen tåg vi bussen från torget och hem, halka hem på vägen.
Vi åt när vi kom hem, muma^^ Haha!
Sen la vi oss och kolla på film då det hände lite saker, ni kan ju gissa vad *lol*
Sen somna vi, sen blev det ju äntligen Fredag (Tänkte jag då)
Vi gick till skolan, Robert höl på att få panik. Haha! Stackarn xD
Han fick stå ut med mina idiotiska klass kamrater.
Sen när skolan väl sluta så vart det att gå till bussen. Inne i stan sprang vi och tog ut pengar och in på bolaget en snabbis :P 5 cider<3 Höhö.
Sen kvart i fyra vart det bussen till Prästängen, äntligen hem till Jessica! :D
Vi satt och prata om allt möjligt i flera timmar, sen åt vi lite och sen började vi dricka lite innan Andrea kom.
Irre var också där :) En kompis till Pernilla^^
Vi alla drack och hade väl sådär kul, sen till slut stack Irre och Sebben, det var bara jag,Andrea,Robert och Jessica kvar.
Vi köre "Vågad loppa" och det vart som det vart.
Sen till slut hamna jag inne i Jessica´s sov rum och grät i hennes famn.
Är så trött på all ensamhet,svek hit och dit.
Sen strax innan fyra åkte Andrea hem, somna direkt typ.
Sen ringde klockan halv nio, då man skulle upp egentligen.
Kände mig fortfarande full.
Fick sms från Emma om att jag skulle ge mig.
Sen till slut ställde jag henne mot väggen.
Sa att hon antagligen valde mig eller valde idioten.
Och hon valde han.
Fäller en tår för att hon valde en sån idiot som inte förkännar ett SKIT!
Åkte till Slisk med halv elva tåget. Trött som fan.
Åkte hem igen med 14:12 tåget, höll på att somna på tåget hem! ><
Sen till slut var jag hemma i Arvika, pappa hämta mig på stationen, vi hämta sakerna hos Jessiva sen vart det hem.
Åt en liten bit pizza sen la jag mig på sängen, somnade.
Sov fram till 01:00 då pappa stog och peta på mig och sa att jag skulle göra iordning mig och lägga mig riktigt.
Så gjorde det och la  mig igen för att sova.
Somna snabbt och sov fram tills tolv imorse.
Upp, satt framför datorn en stund, åt, tog ner lite musik jag velat haft längre.
Sen vart det att se film, Space Chimps & Fly me to the moon.
Gick väl an. båda handlade om rymden.
Vid sex tiden körde pappa hem oss till tryggheten här hemma.
*Finaly*
Nu kan jag äntligen andas riktigt.
Nu har jag inge mer att skriva egentligen, så!
PussochKnull.


Kommentarer
Emelie

Man märker verkligen vilka som är riktiga vänner eller ej. Jag finns här för dig. Du är värd kärlek och lycka och jag önskar att jag kunde ge dig det.

2008-12-07 @ 19:33:12 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback