Spyyyyr.

Jag spyr på mig själv snart.
Jag har INTE TID att vara sjuk :(
Jag försökte gå upp ur sängen imorse, men var för svag att ens sätta ner foten på golvet.
><' Jag vill bara slå mig själv.
Känner mig så jävla kass, men imorrn MÅSTE jag gå >< Får inte missa mer nu.
Fast får ju lite sovmorgon! :)
Då jag kommer till skolan ska jag prata med Mona om mitt projekt arbete som jag missar idag då!
Berätta mer detaljrikt om filmen.
Blir säkert bra till slut, hoppas jag.
Och så försöker jag leta upp alkohol eller pengar så man kan få alkohol till helgen.
Vill verkligen inte vara nykter då! Men vem fan lånar ut till en?
INGEN >< Bara att hålla tummarna att det fixar sig.
Nu ska jag gå och baka eller göra mat, får se vad det blir.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback