Tha schooooool!

Jaa, då sitter man i skolan och det var länge sen jag blogga nu x)
Fy mig, slå mig xD Haha!
Eller inte xD
Det har varit lov, och det var jävligt gött :) Behövdes verkligen.
Har även varit på EVK möte.. Trååååk><
Ska upp 14:00 för att lägga upp ett schema för hur jag ska göra och vad jag ska göra.
Sen ska jag även ta bort Eng B och kanske Idrott och hälsa.. xD
Göttit. Då får jag tid över till att jobba med efter liggande saker :P
Men den där jävla idioten till rektorn vill verkligen slänga ut någon ><' JOBBIG!
Hon sa hela tiden och då menar jag HELA tiden att jag har ett val om jag vill.
Att hoppa av 3:an i år och gå IV till nästa höst och sen gå 3:an igen.
NEVER säger jag.. Uscha. Tänker inte stå ut med den här skiten ett år till.
Haha, jaa. Och nu är det också dags att fixa parktik-plats också.
Skulle va kul att ha parktik plats någon annan stans i en eller två veckor..
Och sen ha i Arvika resten.. Men men.
Haha! Nu orkar jag fan inte skriva mer och vet inte vad jag ska skriva så xD Haha!.
Hade guld^^ Pösspöss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback