Sjuk!

Jaa, håller nog på att bli extremt sjuk.
Min kropp vill INTE ta åt sig mat. Inget i fast form ><
Ganska jobbigt..
Igår tappa jag mat lusten totalt när jag skulle äta, då insåg pappa att jag inte mådde bra så vi satt och prata lääänge!
Vi prata om pengar och sånt.. Pengar problemet har ju löst sig.
Tack vare min kära pappa.. Men nu har jag regler runt halsen fram till Jul ><'
Men det är sånt man får tåla. Behöver nog varva ner ett tag för min kropp mår inte bra just nu.
:(
Har varit hemma hela helgen typ (hos pappa då) Var ute och gick lite igår.
Tänkte hälsa på Sarah då hon sket i mig :(
Samma idag, ingen som öppna varken hos Erik eller Sarah..
Så drev omkring ett bra tag tills Johan kom och var social mot mig.
Han följde mig till brandstationen. ^^
Sen gick jag hem till pappa, vi drog ut och körde lite sen vart det hem till mamma.
Har inte gjort så mycket. Gosat med Klara och kollar på tv typ.
Ska strax gå ut med Klara sen trycka i mig två tabletter och sen glo på film..
Så ikväll blir det tidigt..
Har inte så mycket mer att skriva..
Så.......... Pusshej gullungar!!


 Och nej, jag mår inge bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback