Upplevelse!

Jaa, idag är man hemma igen då.
Var även de igår Är svag som fan och orkar knappt äta. ><
Men nu har jag äntligen fått i mig mat :)
Imorse inna jag gick upp så hände ngt.
Och jag vet inte om det var dröm eller verklighet.
Jag ligger iaf i sängen, på rygg.
Känner hur jag helt plötlisgt inte kan andas.
Som om någon höl ett grepp runt min hals, hör hur hjärtat bara bankar fortare och fortare.
Sen försvinner det men en min sen så händer samma sak igen.
VAd fan är det här för ngt?
Blir fan rädd för mig själv..
men men, igår var Emma här. Och eftersomvi inte åkte och hämta sakerna i Mån i Karlstad så gjorde vi det igår.
Var nära att somna på tåget flera gånger med. ><
När jag kom hem så vart det att sätta telefon på ladd,försöka äta ngt och sen sitta här lite.
Till slut hamna jag framför tvn och somna halv tio, vakna upp igen halv ett gick upp på toa och sen la jag mig igen.
Somna om lika snabbt..

Snart har jag levt i 1 år smärta.....



Du är den som jag vill ha tänker på dig varje dag.
Alltid den som jag vill ha, allt känns så bra.
Du har allt som jag vill ha vill vara med dig varje dag.
Glömmer aldrig vad du sa.
Om jag inte dig fick ha blir jag aldrig någonsin bli glad, det ska vara du och jag som ihop ska va.

Kommentarer
Navigator

Säker på att det inte är panikångest? tycker det låter lite som det...

2008-09-03 @ 21:18:47
Erica

känner igen dig, vartifrån mån tro?

2008-09-06 @ 16:40:19 | http://hejerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback