Come Clean

Let the rain fall down
And wake my dreams
Let it wash away
My sanity
'Cause I wanna feel the thunder
I wanna scream
Let the rain fall down
I'm coming clean, I'm coming clean, oh...


Nu är jag nyvaken och det var riktigt skönt att sova ut lite, var uppe 05:45 imorse och då var jag lagomt dö. Var också nära att missa bussen ner till stan för fann inte busskortet först, men till slut fann jag det och sprang ut till bussen x) Åkte ner och gick till stationen, när jag hade satt mig på tåget så kom Emelie så hon satte sig bredvid mig och vi tjöta som vanligt. haha. sen var man frame i Arvika och då vart att ställa sig och vänta på bussen. Träffa Louise på bussen och tjöta lite med henne, när jag kom till skolan så gick jag till Roffeman och hämta studentmössan och tjöta lite. Sen vart det upp till Jan banan :P Haha, var klar 08:25 så kolla upp när tåget skulle gå och det skulle gå 08:57 så då vart det bara att gå in till stan, möte Järry påvägen och vi tjöta lite. Var inne typ kvart i, gick ganska segt. men det var gött men kallt ute xD Satte mig på tåget och lyssna på musik, kände mig helt borta x) I Högboda gick Slisk på så jag satte mig hos han och vi tjöta bra mycket, följde han till Psyk och sen gick jag till bussen. Åkte upp hit och la mig, det var behövligt. Är ju ny-vaken nu xD Anders har sprungit omkring som en galning och städat här, han kanske ska få tjej-besök ;D Haha. Men men.

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback