Crazier

I never gone with the wind
Just let it flow
Let it take me where it wants to go
'till you open the door theres so much more
I've never seen it before
I was trying to fly
But i couldn't find wings
But you came along and you changed everything


Sitter nu och tänker lite, tänker på dom minnen jag har med en massa underbara människor.
Speciellt torpet, det minnet älskar jag och saknar dom människorna som var med där. Saknar då jag var nere typ flera ggr om och mamma suckade varje gång hon skulle betala en ny biljett. Hade så kul med alla <3 Men som det brukar hända så splittras allt, alla skaffar nya flick/pojkvänner och går skilda vägar. Men jag är glad att jag har endel av dom kvar som står mig väldigt nära. Måste försöka ta mig ner snart igen, för saknar dom för mycket, men Maddis och Emelie ska ju komma upp hit 22:e Maj och jag lääääängtar<3 Party för fulla muggar, eller vad säger ni tjejer? :) men men, en sak som jag inte förstår är att Angelina har typ sakt upp kontakten helt med en. Jag skrev typ "Men hej" till henne på Lunar (På hennes nya) och hon blockerade mig :O Jag orkar faktiskt inte bry mig, händer en massa saker hela tiden så >< Är så trött, mitt huvud hänger och jag ser suddigt. Ska förmodligen hämta Klara redan imorrn och jag hoppas att det går, för vill ha något att göra om dagarna. Men då åker jag förmodligen hem med henne hem på Fredag då :)

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Torpet-minnena är några utav de bästa minnen jag har! Och självklart ska vi festa när vi kommer!

2009-04-29 @ 18:33:54 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback