Gotta be somebody.

Andas in luft genom näsan och sluter ögonen, jag känner att det luktar vår och jag njuter. Äntligen är sommaren påväg, jag vill ha festival och massa fylla. Jag längtar efter att kunna springa runt i t-shirt och linne utan att behöva frysa. Det är på sommaren jag mår som allra bäst och livet leker, våren är den värsta tiden. Men ändå inte eftersom det är innan sommaren och det är då blommorna och löven slår ut. Iofs, det är nu allergin börjar komma krypandes fram. Idag har jag faktiskt kännt mig riktigt snygg, fluffiga benvärmare,vita kort byxor med hello kitty på,och lila linne^^ Var hos Håkan en stund förut sen tog jag och Anders bussen till i2 men där var allt släkt så vi åkte till torget och käka pannkakor. Riktigt gött :) Och nu sitter jag här, jag är trött men ändå inte. Skulle kunna vara vaken länge, fast det blir väl att lägga sig snart ändå. Orka sitta här helt ensam, nope. Det gör jag inte, haha ^^ Imorrn har jag ingen aning om vad jag ska göra eller vi, men på Måndag blir det till Arvika för ska till läkaren och sen ska jag till mamma och hämta mat som jag ska ta med hit. Jag är ganska sleten i kroppen, men är happy för på Tisdag kommer Mattias tillbaka från Skåne :D länge sen man träffa han nu jue :( Blir ju lite ledsen i ögat jue, men förhoppningsvis så ska jag möta han på Tisdag om han inte kommer försent. Och det hoppas jag inte, men nu ska jag gå och ta mig lite juice.

-Over and Out-

Kopiera från Lunar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback