Ipood

Det står så på min t-shirt, det sitter en person på toaletten med en ipod i handen xD Haha, lite små rolig. Igår köpte jag present till Daddis eftersom hon fyller år, i hope du kommer like it^^ Har nyss druckit upp en bacardi brezeer. Har totalt druckit 4st smirnoff och 1st bacardi. Lite smått berusad, inte mycket men lite iaf. Gööör gött^^ Det jag kommer sakna mest med Thailand är KFC(En slags kjedja, dom säljer bara kyckling där),bannanpannkakor och smirnoffen. Vart så gött att bara gå ner till affären och köpa en Smirnoff, men men. Har faktiskt inte så mycket att skriva egentigen, inatt fick jag blåsor på min arm där jag har flagnat. inte alls för gött, vill spränga dom men ingen idé för det kommer bli infekterat. .__. Fylla av rastlöshet i kroppen när jag inte får pilla på sår och sånt och vet inte vart jag ska ta vägen ,__, but but.
Har inte så mycket mer att skriva så.

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback