Last day.

Idag var vi iväg til Nai Harn igen, vi åkte med "mormor" och Gunilla och Per´s systers familj. Dom är fem barn, så äntligen fick man någon att prata med i sin egen ålder. Så gött :D Vi tänkte gå ut sen och dricka på krogen här, eftersom det är min sista kväll så hänger dom äldsta med mig. Dom är 16 och 15 tror jag, vi ska gå och ta en stark jävel någon stans, det märks vart det blir. Min blåsor på armarna är fortfarande kvar, men det ska bli gött att åka hem imorrn så jag kan spräcka dom när jag kommer hem och inte behöva vara orolig över att det blir infekterat. hehe, längtar så jävla mycket tills imorrn. När vi äntligen har landat och är påväg hem. Guuuuud va skönt det kommer bli, det blir ingen Andreas för han har varken råd med alkohol eller med biljett hem :/ Tråkigt jue .__.  Men men, får försöka ha kul med Emma och Jaffa istället. kan sitta hemma hos mig och dricka istället^^ Men det märks vad som händer, nu har jag inge mer att skriva faktiskt. Ska bara sitta och dryga ut tiden och vänta på tjejerna, att dom ska komma tillbaka från massagen.

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback