Love Story

That you were Romeo
You were throwing pebbles
And my daddy said stay away from Juliet
And I was crying on the staircase
Begging you please don't go

And I said
Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes

Jaa, då har man ikngen paktik den här veckan. Min handledare har fullt upp och jag har inget att göra så då blir det väl att sova bort den här veckan xD Haha, i måndags skulle jag till läkaren men när jag satte mig på tåget så ringde dom från verkstaden och sa att hon var hemma med sjuka barn. Jag bara sucka och lyssna vidare på musiken och drömde mig bort. Men innan tåget åkte från Karlstad så såg jag Emil, sist jag såg han det var nog när han var i Arvika på skolavslutningen. Haha, japps. Det var det, men det vart typ hem. Äta lite,gosa med Klara,kolla egenom fyrser och sen var vi ute och övningskörde lite och handla lite på lidl. Satte mig och kolla på tvn i väntan på att tiden skulle gå så jag kunde åka ner till tåget, åkte ner lite för tidigt. Men men, sen vart det till Karlstad och göra mat och tjöta lite. vi försökte få hit Linus men han låg hemma i feber och mådde inge bra så där brast den planen :/ Sen svarade inte Mattias när jag försökte ringa han så då satt vi framför en varsinn dator resten av kvällen. Gick och la mig vid tolv tiden ungefär då jag inte orkade sitta här längre, får hoppas på att man får tag på Mattias eller Linus idag så man får något annat att göra istället för att sitta framför datorn, håll tummarna för oss^^ hehe. Men men, har inge mer att skriva så...

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback