Whoa, you got my head in the clouds.

Whoa, you got my head in the clouds.
Whoa, you got me thinking out loud.
The more you dream about me,
The more that I believe,
That nothing's ever out of reach.
So dream, dream, dream.


Just nu sitter jag hemma på den bärbara datorn, väntar på att klockan ska ticka så mamma kan köra ner mig till stationen, har varit en jävla räning på mig idag. Åkte från Arvika halv tio imorse och sen tar jag halv tre tåget hem, men det var för att mamma ville att jag skulle komma hem och vara med på kalaset, så då vart det bara att åka. Hade ju trottsallt sällskap med Angelina och Jessica så då gjorde det inget. Imorgon åker jag förmodligen upp till Hagfors, till Markus. Men det blir nog tidig kväll för mig idag, är ganska sleten. Hehe, vill ha tag på Mattias med. Vill snacka med han, och även träffa han. Han har varit tråkig ett bra tag nu tycker jag. Men men, så kan det bli ibland. Under veckan har jag varit i Karlstad och i helgas var jag i Åmotfors, en sak som är ganska roligt är att jag har sovit hemma 5 nätter på 4 veckor typ x) Herregud alltså. Men så blir det, när jag kommer till Karlstad ska jag nog köpa med chips eller ngt upp till Anders. Vill ngn i Karlstad ses så hojta till så bestämmer vi tid och plats^^

(Kanske ska skaffa gästlösen på min blogg, ni som vill ha den skriver erat namn och eran email annars får ni det inte)

-Over And Out-

Kommentarer
a

är inte hela grejen med en blogg lite att man ska skriva så att alla ska kunna läsa? vill man skriva för sig själv finns det ju alltid dagböcker...



:)

2009-04-18 @ 00:03:05
Anonym

Jag vill isf ha lösen :)

2009-04-20 @ 22:45:18
Emelie

Jag vill isf ha lösen. :)

2009-04-20 @ 22:46:04 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback