Cream Cheese.

Sitter och lyssnar på Micheal Jacksson-Beat it och käkar Cream Cheese chips, dom är ju så gudomligt goda :D Det enda jag har gjort idag är att slappa, orkar inte göra ngt. Var knappt jag orkade iväg för att köpa chips och chocklad, men till slut kom jag upp ur sängen och gick till bussen. Var lite gött att få luft, haha! Klara sitter och försöker tigga till sig chocklad här, men ska snart ge henne mat så hon får inget :P Jag MÅSTE gå ner till soc imorrn >< Annars får jag inga pengar och det vore illa fan. Oohja! Nu bytes det låt och det är Miley Cyrus-Goodbye, det är också en av mina dille låtar. Just nu iaf, haha. Men texten passar lite in på situationen nu, inte riktigt men nästan. Saknar han, känns så tomt. Inte kunna skicka guliga sms och inte få några tillbaka :( jag är fan patetisk >< *suck* Nu ska jag ge Klara mat.. Sådär, hon slängde sig över maten. Lilla gulleplutten :) Det enda som gör mig glad här hemma faktiskt. Men men, livet är då fan inte som en dans på rosor. Har faktiskt inte så mycket mer att skriva, snart börjar the simpsons :D Skoj!

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback