Don´t you bring your sadness down on me.

Sitter här i sängen och tänker, tänker på allt mellan himmel och jord. Just nu vill jag bara bort här ifrån, långt här ifrån. Jag har seriöst börjat leta efter lägenhet i Lidköping/götene. Fann 3st i Lidköping som verkar väldigt låkande faktiskt. Ska bara över tyga pappa om att jag kan ta hand om lägenheten men tänkte skicka in en intresse anmälning tror jag och sen är det bara att hoppas att man får den också :) Till helgen åker jag iväg igen, ja. Jag vet, jag ränner väldigt mycket. Men orkar inte vara hemma för mycket och vill ut och träffa folk :) Får pengar imorrn också. Gött mos det iaf :D Hehe. Just nu sitter jag och lyssnar på musik,kollar på the simpsons och skriver här. Vi tjejer kan faktiskt göra flera saker åt gången ;) Hehe, nästa vecka på Onsdag och Torsdag så ska jag till jobbcentret. Dom hämtar mig på morgonen. Tur det för att mitt busskort går ut på Måndag. Men ska fråga pappa om han kan betala busskortet och mamma räkningen typ. I really need it, sen ska jag ringa till soc imorrn också. Alltså, jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva nu så....

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback