it makes her wish, makes her wish, that she was dead.

her lips are red, from the anger in her soul
she paints it black, anything not to lose control
the voices are screaming, so loud inside her head
it makes her wish, makes her wish, that she was dead


Jaha, vad ska man säga? Tårarna bara rinner nedför kinden och jag vet inte vad jag ska göra längre.... Jag vill inte vara med i den här leken längre. Jag försöker tänka på annat, men det går inte. Jag vill så gärna, men ska inte. Jag försöker, men varje andetag gör ont med ett brustet hjärta. Och jag som höll på att falla riktigt hårt för han. Vad ska man göra? Alltid när man tycker om någon så ska det tas ifrån. Jag visste att det var något lurt, det märktes så väl. Jag visste att den smällen skulle komma snart, men ändå så slås det så hårt mot mitt ansikte. Som en rejäl käftsmäll, det gjorde så ont. Jag blev helt paff, tappa andan i någon sekund. Sen kom tårarna, dom föll och föll. Jag ska gråta ur mig några dagar, och sen skita i killar. JAG ORKAR INTE BLI SÅRAD MER!!! Ska sluta ge min kropp till dom, dom få den inte förrens vi är ihop och det känns som om det är seriöst. Jag har seriöst tänkt på att dra, dra långt här ifrån. Typ till Emelie, jag vill inte vara kvar här. Mitt rum har för många minnen som gör ont. Jag vet inte vad jag ska skriva mer, orden tar slut. Kommer förmodligen skriva mer senare. Om jag känner mig rätt..

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Lider med dig hjärtat. Vet precis hur det är. Önskar så att jag kunde göra något för dig. Bara så du vet så står dörren och famnen öppen för dig, när som helst, dygnet runt. Behöver du fly så får du komma hit. Jag älskar dig så mycket! <3

2009-08-17 @ 21:51:05 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback