Just beat it.

Jag har fem nya favvo låtar. Jag älskar dom och lyssnar helst inte på något annat.
Michael Jacksson-Beat it
Miley Cyrus-Goodbye
Swingfly-Singing that melody
Dead By April-Promise me
Dead By April-Falling behind

Där är dom, har t.om. gjort en lista på Spotify som heter "Dille låtar" Nu slipper jag gå tillbaka och byta låt osv, nu spelas ju dom om och om igen :D Höhö, gött. Jag fick fram ett block förut som jag började skriva i :) Ska försöka skriva där varje dag, kan ju ta med det till psykologen sen. Så får hon läsa det, men jag vet inte. Det märker vi längre fram, när jag väl får en ny tid då. Imorgon ska jag gå till soc och hämta papper sen ska jag även till banken och beställa papper där ifrån. Sen är det bara att lämna in och hoppas på att man får pengar :) Håll tummarna för mig. Jag har beslutsångest, över om jag ska gå på slussen eller inte. Kanske en eller två dagar i veckan, det skulle nog räka för mig för jag orkar inte gå där hela veckor. Det får nog bli så, så jag har lite att göra iaf. Men jaaa. Vad ska man skriva mer? Jag vill fortfarande gråta och jag vill skära mig djupt,mycket djupt. Men jag försöker att hålla mig ifrån det, iaf skärandet. Tårarna vill inte rinna, frustrerande iaf ><'  Men nu har jag inga ord kvar att skriva så....

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback