Älskar du mig?

14:23
Har inte sovit inatt och om jag har det så har det endast varit en timme, har typ halvsovit annars. Sitter hemma ENSAM, jag saknar Emelie. Jag har orkat mig upp ur sängen och sminkat mig! Hör och häppna, har inte orkat och tänka på mitt utseende det sista. Har nyss åte en priog och funderar på att gå och panta så man kan köpa energydryck,  really need it! Sådeså, vad ska man göra mer idag? Jadu, ska ta ner lite mer bra musik, höja volymen och stor städa lägenheten. Synd att Emelie har kameran så kunde jag ha tagit för och efter bilder. Men aja, jag vill ha Lördag, vill ha fest och massa alkohol. Och det kommer nog bli en kanon Lördag, vi har ju massa att dricka och vi älskar´t! Moahaha :D hehe, men ja. Vad ska man skriva mer? Ingen aning, ska se om Emelie har ett headsett här någonstans, hon måste ju ha ett från sin gamla telefon tycker en..

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback