How you remind me.

19:49
Jag vakna upp vid halv tre idag, kände mig väldigt pigg då. Men nu känns det som om någon har tryckt på en knapp så all min energi försvann. Det är jobbigt och jag är lite förvirad, jag vill bara dra täcket över huvudet och sova massa. Igår börja jag snacka med en jätte trevlig kille från Tibro eller ngt :) Han är rätt så söt med ^^ hehe, ja. Idag har vi bara slappat och tagit det lugnt. Sen har vi fått reda på att vi ska få en katt :) Så fort jag har fått pengar så ska vi ta den, gud vad jag längtar :D Hoppas på att jag får pengar under veckan och vi får reda om lägenheten NU. Jag vill flytta, men ändå inte. Har blivit så fäst i den här lägenheten. Men Maddis ska nog ta över den efter oss :) Skoj jue. Nu sitter jag och kollar på gamla bilder :) Från när jag åkte till Lidköping första gången, saknar mitt långa hår!! <3 Men men, det växer ut :)

-Over and Out-


Kommentarer
Emelie

Det är på väg åt rätt håll för oss nu :) <3

2009-12-05 @ 20:12:17 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback