I regnet kan ingen se mig gråta.

20:16
Maddis är på besök och väntar på sin pojkvän, vi kollar på Idol lite och tjötar lite. Jag är trött som fan och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Inatt drömde jag att jag satt inne på toaletten och skärde upp aramarna och grät, grät som fan. Vakna upp en snabbis och undra vart jag va, sen somna jag om igen och kommer inte ihåg vad jag drömde då. Men sov iaf rätt så gött då, som tur va. I helgen blire att va hemma och bara slöa och sova typ. Vi har inget annat för oss att göra tyvärr :( Nu gick Maddis och jag har inget mer att skriva, hade massor med saker att skriva om nyss. Men nu försvann det..

-Over and Out-


Kommentarer
Emelie

Jag finns här för dig. Tillsammans är vi starka. <3

2009-12-04 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback