I want your love.

17:08
Ganska så nyvaken, är ganska slut i huvudet oh vill bara krypa under täcket och gömma mig. Känner mig så jävla slut och vet inte varför, imorrn måste man ringa till vuxenpsyk och prata med psykologen jag har där. Eller ska ha där, det var kul att gå på stan igår :) Dagen började ju med att vi kolla på lägenhet och jag gilla den skarpt och det gjorde nog Emelie med. Vi vill så gärna ha den, värsta bra läget och nära till ALLT! Jag vill! Men Emelie ska ringa imorgon och så får vi se hur det går :) Håll tummarna för oss, efter vi hade kollat på lägenhete kom Emelie´s moster och hämta upp oss och hon bjöd på fika på Gabbes. Trevlans :) Men ja, glömde bort bloggen där en snabbis när jag kolla på min Lunar, haha. Har inte så myket mer att skriva, ikväll blir vin och cider :) Myspys!

-Over and Out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback