It´s not over.

04:35
Jag kan inte sova, det är en massa tankar som svävar omkring i mitt huvud och jag blir galen. Begäret att skada mig ligger och gnagger, men jag ska inte göra. Jag får inte för mig själv, jag ska klara det. Om jag har klarat mig så här läng, varför inte lite till? Kollade lite på Paranormal State förut och då visa dom ett kort på ett par, kortet var från 1800-talet tror dom. Dom ögonen dom hade! Fy fan! Så fort jag har blundat har jag sett dom, Emelie snarkade förut som ett stort sågverk så låg och lyssna på musik men lyckades ändå inte somna, det är så frustrerande. Jag vill vaggas in sömnen och bara få sova, men inte inatt tydligen >< Men snart börjar iaf ngt bra på tv:n och det är jag glad över :)

Jag satt och kolla runt lite bland bloggtopparna och det enda man hittar är korkade blondiner som krankar ner på dom andra. Jag fattar inte att folk vill läsa sånn smörja? Det är ju bara skit, jag hatar dom och skulle gärna få sätta ett skott i deras pannor om jag fick! Ujujuj! Detta samhället säger jag bara, man ska vara smal, ha stora bröst och vara blond! Vad är det här för smörja? Varför ska man se ut som alla andra? Jag fattar inte hela grejen med det, vad är det som är så kul? Att Kissie ens tjänar så mycket på det hon skriver :O Har för mig att det var ca 50000:- i månaden! Det är ju fan skandal! Jag tycker att dom som röstar på att ha mer normal,en som inte klankar ner på folk, en som inte ser ut som alla andra ska vara i toppen kan ju kommentera. Men nu orkar jag inte skriva mer här, kanske kommer ett till klipp senare. Ni märker det!

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback