Kan inte jag få leva?

14:20

Utan pengar kan man inte leva ett liv, nej. Det är så sant, har ytligare en gång fått avslaga av den där jävla soss kärringen. Imorgon blir det att ringa till Futurum och prata med dom och göra upp hur vi ska göra, jag måste göra det. Måste hjälpa Emelie med hyran och även maten, vi som hade hoppats och det verkade se ljust ut. Nu för varje dag som går så blir det bara mörkare och mörkare, bryter fan snart ihop. Orkar inte länge till, jag vill också leva! Varför får jag inte det? Nu är det dags att krypa på knäna och be om mer pengar av mina föräldrar, dom kommer inte bli glada men jag måste. Om inte ekonomin går igång snart så måste jag flytta hem igen! Och det vill jag inte, detta slog mig mit marken. Men jag är glad att jag har såna underbara människor runt mig, imorgon kommer Vernoica hit och ska hjälpa oss! Håll tummarna för oss!!

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback