Night of the hunter.

15:00
Kan ju säga att det var behövligt att få sova ut lite, var så himlans gött att somna direkt. Var väldigt trött igår, ska snart hoppa in i duschen, så fort jag får tummen ur röven. Sen ska jag fixa ngt att äta, men vet inte vad än bara. Lite jobbigt sådär ja. Men men, jag drömde en ganska konstig dröm inatt, jag vet inte vem jag var med men. Iaf, ska checka in bagaget så är inne på en någon konstig flygplats. Letar som en galning efter vart man ska checka in, och så kommer det en som säger att vi kan inte åka med det planet vi ska med, det skulle gå 17:40. Vi kom tydligen för sent, men ändå fick vi åka med. Hon sa att vi hade en timme på oss, så vi började leta efter incheckningen. Hamnar långt ute i skogen och folk jagar mig för dom vill inte se mig leva eller ngt sånt. Sen helt plötsligt är man på torget i Lidköping. Jag går sen efter en väg och börjar känna igen mig och finner till slut flygplatsen, jag blir upp hämtad och åker bil och ser mitt bagage efter vägen och ber dom stanna. Min väska är tom och vi går in i ett hus och kollar i lådorna och där ligger mina saker och min kompis som skulle åka med mig är där också. Sen åker vi till flygplatsen och jag checkar in, och innan allt det här så hade jag varit på ett köpcenter och dom skulle stänga ner så man fick ta vad man ville och hur mycket man ville. Så den väskan jag hade på mig var full med smink och parfymer. Jag packade ner allt i reseväskan och sen åkte vi vidare på en grusväg, när vi kom till flygplatsen så var det araber tror jag eller ngt liknande, och dom tvingar på alla en massa knark som vi ska ta med till landet vi skulle flyga till. Sen sitter jag på min plats med massa knark  famnen och sen vaknar jag av att det ringde xD haha, herregud.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback