Nu kommer det tomtar!

13:53
Dumma Janna som inte har skrivit blogg, men jag har inte varit på humör eller inte orkat. Fast ibland får man vara lat, faktiskt! Nu ligger jag och lyssnar på Fronda-Nu kommer det tomtar och ja! Jag har julstämning^^ It´s loveliii. Kollade på smhi.se och om det blir som det står så kommer det bli en kall och vit jul :D Fick värsta leendet, har varit beroende av smhi.se nu i dec. Har kollat vädret hela tiden och det har stämt det mesta, och det gör mig glad. I helgen hade vi fest här hemma, ni ska se hur det ser ut nu xD SOM FAN med andra ord, vi som hade gjort det fint :P Men men, imorrn åker jag till Arvika. Mamma och Tildus och möter mig på stationen, ska bli kul och lite gött att åka dit. Men kommer sakna Emelie, ska ta med mitt vin och ölen jag har i kylskåpet. Ska förmodligen dra till Dottevik 23:e och då ska Jessica ha uppsittar kväll så tänkte ta med ölen till det :) Hoppas på en bra kväll^^ Sen ska jag försöka träffa Jessica C, har inte träffat henne sen Mârten och det känns för jävligt. Fy fan, men iaf. Tillbaka till festen vi hade här :) Vi planerade den förra helgen att vi skulle ha en på lördagen så det blev de. Dagen började med att jag vakna upp strax innan ett, Emelie sod och diska lite och sånt. Sen drog jag till Tibro för att möta en kille^^ Simon heter han, skit söt kille! Gudars. Sen vid sex började vi dra oss mot Götene och vi tjöta lite i bilen, sen kom vi hit och det blev kortspel direkt :D Massa kul, började bli påverkad. Svepte en cider typ xD Men den är ju sååååå god :D Haha. Vi spela ett tag, sen blev det vin med. Cinzano :D Massa gött, älskovin. Det borde alla smaka på, astra Cinzano^^ hehe, sen satt vi och tjöta massa och sen kom Mattias och Martin. Vi spelade Saning och Konskvens den elaka versionen :D haha, massa kul. Ni märker nog att jag är massa posetiv och använder massa hela tiden xD Haha, inte lätt :P Men ja, helgen blev bra och jul blir också bra^^

-Over and Out-

Kommentarer
Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-21 @ 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback