Ser du stjärnarn i det blå?

23:05
Jaa, jag har lite rubrik brist. Så tar det första bästa som dyker upp i huvudet (oftast) Nu har jag städat klart längenheten och är skiiiit nöjd över den :D Fint och städat, sitter och väntar på att vattenflaskan ska bli kall i frysern. Vill ju vatten vid sängen hela natten, 'är beroende av vatten pågrund av att jag andas med öppen mun när jag sover så blir jag så torr i käften. Det är ganska jobbigt, ibland känns det som käken är bortdomnad och det är jobbigt kan jag säga er... USCHUSCH, såg Paradise hotel på tv6.se. Franceaca åkte ut, tyckte Catja kunde åka ut eller ngt. Uj, gillar inte henne, trodde nästan att Greta skulle åka ut ett tag. Men som tur va gjorde hon inte det :D Det var en lättnad^^ Jag saknar Emelie som en dåre, hur FAN ska det gå när hon åker in på behandlingshem? *suck* Hoppas att hon inte behöver ligga inne så länge. Kommer ju bli galen annars, hon kommer ju låna med min dator med. Så jag kommer ju sitta vid hennes dator. Det är stationär, kommer kännas lite konstigt. Länge sen man satt vid en sånn. Men men, vad gör man när man är beroende av dator? Jo, då använder man första bästa datorn i närheten. Oj! Det här inlägget blev nästan långt xD Men nu ska jag stänga ner datorn och bädda ner mig i sängen i väntan på att vattnet ska bli kallt..

-Over and Out-

Kommentarer
Marie

Tack ! :) Hoppas du har det bra i lidköping(om jag minns rätt?)!

2009-12-11 @ 11:46:03 | http://mariegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback