Stor stark & en Jäger, tack!

17:34
Lägenheten är nästa färdig städat och jag har inte sovit ngt än, håller mig tills ikväll ist. Kanske lyckas somna då? Vem vet? Inte jag iaf, får hoppas på det iaf :) Jag känner mig lite ensam här utan Emelie, känns konstigt att inte ha någon Emelie att prata med om vad som helst, och tv:n krånglar så är lite sur då välll. Hatar´t, måste ju få se på Paradise Hotel ikväll :O Det är parcernomi, och det vill man inte missa! Noway! Haha, är liiiiite beroende av tv då x) Kanske märks!? Det är Emelie´s fel, kollade inte så mycket på tv när jag bodde i Arvika, men när jag kom hit. Då jävlar, kan nästan alla reklamer utan till. Och jag HATAR reklam >< *suck* Satt och kolla på bdb och då finner jag en massa småglin som är ute och super varje helg, vad är det här? Kan man inte försöka växa upp liiiite innan man börjar supa? Det tycker jag iaf.. Hmm..

-Over and Out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback