Trötter.

18:39
Nu har vi äntligen kommit hem, är så sleten och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Vill sova, sov inte så mycket inatt. Är ju så lätt väkt när jag är hos andra och det är ganska jobbigt. Men iaf, vi var och kollar på lägenhet idag och den var huuuur mysig som helst. Så nu får ni hålla tummarna för att vi får lägenheten :D Det är ju en 2:a bredvid deras gamla lägenhet på Majorsallén, vi är dom första som har kollat på den :D Så det är massa skönt jue^^ Hoppas och vill, det är perfekte läget och nära till allt :D Gaah, men nu orkar jag faktiskt inte skriva så mycket mer. Är trött som en gnu och fryser och har även mensvärk, ta det åt mig?

-Over and Out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback