1000 miles.

Då har man kommit upp ur badet och även sett på lite melodifestivalen, efter det vart det film. Bruce den allsmäktige. Riktigt rolig film och man kunde dra lite i smilegroperna, annars har dagen förövrigt varit pain in the as. Det kan man verkligen säga, känner bara hur tårarna bränner i ögonloken. Jag ska få ha pappa´s lght nästa helg så då blir det en ensam helg, riktigt skönt måste jag säga. Så jag får lite lugn och ro runt mig, behövs. Det är så mycket hela tiden runt mig så jag blir snart komplett galen. På Måndag börjar man med mediciner då. Kommer inte ihåg vad dom heter just nu, men skriver det imorgon när jag har kommit hem till mamma. Men nu ska jag gå och försöka sova och komma till min dröm värld. Där allt är perfekt, nästan!



Saknar Klara & Darling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback