Alla behöver en vän.

Nu sitter jag här och sjunger lite med Emma, vi har nyligen sminkat oss lite i brist på annat. Haha, vill ha typ sju eller något. Eller klockan halv sju räker^^ För då är jag i Åmot och ska börja dricka så fort jag kommer till åmot ^^ Riktigt gött, iaf. Var hos läkaren idag då. Hon var lite konstig och skrämande och skulle kolla rakt in i ögonen HELA tiden, göööööör jobbigt. Jag fick två papper som jag skulle svara på frågor på om hur jag är osv så frågar läkaren "Har du tänkt på om det är deprisson du har" NEHEEE? Men gud >< Idiot kärring. Haha, iaf jag ska få gå på två tabletter en mot ångest/deprisson och en insomnings tabletter. Riktigt gött att det äntligen händer något och jag får hjälp med det^^ Efter det visste jag inte vad jag skulle göra, riktigt segt jue ><' Så fick för mig att gå till Emma, eftersom hon har Daniel´s lght så jag gick dit. Fick inge svar på sms så ringde som fan till hennes mobil till slut vakna hon xD Haha, :P stackarn då :P haha, sen gick vi ner till banken och kolla pengar, pappa ringde och han förde över 200:- :D Haha, sa att det skulle gå till mat och sånt fast det går till alkohol^^ GöttGött. Sen åkte vi hit/hem till mig som vi sätter nu :P klara och Ludde springer omkring och leker xD Iaf Ludde :P Han tycker om leksakerna vi har här :P Klara bara suckar och går iväg :P haha, så söt xD Men nu ska jag vara lite social. Så byee!


-Over And Out-

Kommentarer
Emelie

Vilka tabletter ska du börja med?

2009-02-14 @ 22:15:57 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback