Hånflin.

Idag har det varit en kämpig dag, och det var nätt och jämt att jag klara av det.
Jag kom nästan inte ur sängen imorse, men kravla mig upp och gick på toa och börja göra iordning mig väkte även Elin under tiden. Sen gick vi ner till bussen med Klara, hon var lika glad som vanligt. Min gulleplutt. Vi kom till Taseruds området, innan vi gick till skolan så gick vi till Shell och köpte dricka. Har alltid vätskebrist på morgonen då jag sover med öppen mun, inte gött att gå och må illa >< Fy fan. Sen gick vi i skolan och satte oss och jag drack Red bull i hopp om att få upp lite krafter. Men icke sa nicke. Satt och prata med Lousie och Järry, Lousie tycker jag ska komma till Åmot i helgen på partaaaj. Vill gärna, så ska fråga pappa om pengar. Typ matpengar+månadspeng, det räker precis. Sen har jag typ 50:- på kortet. Då har jag råd med mycket alkohol. Muma! Iaf, vi samlades vid Aulan det var mycket folk som stod där. klara tog det chill och bara låg där^^ Göttegris. Hehe! Sen begav vi oss mot Ingestrand >< *suck* men men, vi gick sist hela vägen och dom höl ingen koll på oss egentligen :P men men. vi kom fram till Ingestrand, tog närvaro sen gick vi till bussen. orka gå tillbaka till stan igen. NOWAY säger jag. Haha, satte oss på bussen och hoppa av vid torget så gick vi lite sakta till bussstationen. Där vänta vi på bussen men vi gick in på Altai Zoo först, Ilen köpte en hundbok för 30:- hehe! Sen gick vi tillbaka till stationen och Elin hoppa på sin buss, till slut kom min buss och vi hoppa på. Gick sakta hemåt. Var så trött, gasch säger jag bara. väl hemma slängde jag av mig byxorna,tröjorna och la mig på soffan och sov. Sov i flera timmar, tills mamma kom hem och hon väkte mig. Låg kvar i flera timmar och kolla på tv och jag kände ett sånt misslyckande. Jag som hade tänkt att plugga teori HELA dagen idag. Men icke då. Är så trött. Både fysiskt pch psykiskt, vill inge annat än att sova men folk lägger så stor press på mig hela tiden "Gör det, gör ditt gör datt" Typ ><'På Fredag ska jag till en läkare som ska göra en medicinsk utredning och även reda ut om jag behöver gå till VUP. Som jag verkligen hoppas, för isf ska hon skicka en remiss dit. Håll tummarna!!!!

Jag går och går, jag ser bara massa hånleende överallt. jag vill skrika, jag vill gråta. Jag spyr, spyr upp massa larver.
Jag vill inte leva i den här skiten. Att alltid känna sig misslyckande. FANFANFAN! GIVE ME A LIFE!



Det gör så ont i mitt hjärta att alltid känna sig misslyckad!

Kommentarer
Emelie

I mina ögon är du inte misslyckad och jag älskar dig som du är. Jag vill jätte gärna att du är här de fyra veckorna. <3

2009-02-11 @ 23:12:44 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback