Helgen

Då var helgen över och man sitter här ensam igen. Dock har man fått mycket härligt sällskap som man älskar under tre dagar, saknar dom redan oerhört mycket. <3

Fredag: Åkte till skolan, Jessica tyckte inte att jag skulle gå till Mona och prata så vi satt nere hos Järry ist och halv sov ist. Vid fem över tio gick vi ut till bussen, deras buss kom och jag hoppa över till andra sidan vägen. segt >< Vänta en liten stund, sen till slut kom bussen och jag hoppade på med riktning Karlstad^^ Höhöö. När jag gick på mötte jag Emelie O från klassen, vi prata om allt mellan himmel och jord. Gick runt med henne,Martina och Linda i Karlstad. Sen vart det att bege sig till buss stationen och hoppa på bussen, det var fullt  *suck* När jag hoppa av i Kristinehamn så var det folk som glodde xD Men jag orkade inte göra iordning mig på morgonen jue. xD Gult linne,blåa mjukis byxor och hår åt alla håll och kanter är väl snyggt? xD Satt och vänta på en bänk tills jag såg Swebuss buss komma och bara sken upp som en sol, ställde mig på den platsen där bussen skulle stanna och ur kliver Emelie och Maddis <3 Massa glader då jue :D Vi gick in till stationen för dom skulle köpa biljett och sen gick vi ut till tåget, vi satte oss på tåget och åkte mot Arvika. Men innan så stanna tåget i Karlstad en kvart typ xD Haha.. Segt, men men. Till slut kom vi fram till Arvika och vi hoppa av, där mötte Emma oss och vi gick till bolaget och köpte mumsiga grejer^^ Hehe!  Folk ringde som tokar och tjatade. Höll på att bli GALEN! Och då menar jag det. >< *suck* Sen till slut kom vi hem och vi fick i oss mat, alla gjorde iordning sig och till slut bar det av ner över. När vi var påväg fick vi ett sms om att festen var flyttad till Magnus. Jaha tänkte alla så vi gick dit. Vi kom knappt in, så jävla mycket folk var det, så jag fick lokal nyckeln och vi satte oss där ist.. Jag,Emelie,Maddis,Andrea,Sanna,Jaffa,Johan och Emma. Efter två timmar typ så kom resten ner för då hade Magnus slängt ut dom. Fasiken då, vi som hade det så trevligt. Massa odrägligt folk som var stup fulla. Det var någon som skrek att polisen skulle komma så de flesta fick panik så jag,Emelie och Maddis drog. Många samtal och sms efter det. Bröt nästan itu telefon ><  Vi la oss tidigt.

Lördag: Vi gick upp vid två tiden, slöa lite och sen drog vi till pappa. Han beställde en familjepizza till oss, var mycket gött faktiskt :) Sen vart det hem och mysa med Klara hela kvällen och prata om massa saker :) Vi la oss tidigt men somna inte förrens vid ett, haha. Brukar blir så :P

Söndag: Jag gick upp vid ett tiden, maddis vid halv och Emelie tio i två typ. Haha. När alla hade vaknat till och klätt på sig så drog vi ut och körde lite, sen blev det kocki :D Gött mos på kocki, JODÄ.Stack hem och åt och kolla på tv och prata, hehe. Syrran kom hem och vi satte oss på mitt rum, vi kollade på trollkarlens hemlighet eller vad det nu heter, sen gick vi ut med Klara och när vi kom in igen la vi oss. Emelie somna nästan direkt, jag och Maddis kollar på Criminal Minds sen somna vi också xD

Måndag: Telefonen ringde kvart över sex imorse, *suck* Riktigt seg, tände lampan fast den sprack >< Vi gick upp och klädde på oss, och begav oss till bussen. Först halka Emelie och efter några minuter halka jag xD Vi är så duktiga. Men Maddis halka faktiskt inte. Haha . Vi åkte in och när dom  hade gått på tåget gick jag och tog ut pengar och gick till trafikskolan och vänta. Till slut bar det av till Grums^^ Jag fick köra halva vägen dit ^^ Höhö, väl där skulle vi ha en genomgång med Filipstad. Den trafik skolan var också där, vi prata lite om vad som gällde och sen begav vi oss ut till bilarna. Arvika fick börja med bana 4, man skulle köra en kurva och även försöka hålla bilen någorlunda rak på isen. Gick bra dom två första gångerna, resten av gångerna fick jag typ snurr xD haha, satt och gapskratta i bilen :P Tur att ingen var med :P Sen var det vår tur att ta bana 1 och 2. men vi gjorde bara bana 2. För Wille tyckte det var onödigt. Först körde vi med ABS bromsar och sen utan, höhö. Slira runt en gång :P haha, var även nära att köra ner i diket när jag skulle upp och vänta på min tur. Det var verkligen is på hela banan. Och då körde jag även utan ABS, men det gick bra ändå^^  Sen gick vi in igen och gick egenom lite saker och fick kolla på en liten film om olyckor. Hur stor skada det tar att köra in i ett träd i 50 , 70 och 90 km/h. Riktigt läskigt faktiskt, sen om vi ville fick vi testa att krocka i 7km/h och även åka upp och ner. Jag våga inget, uscha! Sen bar det iväg hemåt. Väl i Arvika gick jag och köpte baguett på Nöjes och gick tillbaka till trafikskolan och gjorde lite teori. Fick 46 xD Haha! Duktigt Johanna, blir att plugga mer nu så man kommer ikapp och får detta gjort. Gick till konsum och köpte hårfärg, röd/brun. Vart rätt så snyggt och det ser ut som om jag har slingor lite här och där :P Höhö, pappa börja städa mitt rum förut också.Hmm, sen satt vi och prata IGEN om pengar och om att jag måste städa mitt rum, börjar blir tröttsamt..

Pösshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback