Hurtful

You don't know what you got till you're* missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful


Sitter här och lyssnar på musik, har idag lyckats fått ner två låtar jag vill ha och är stolt över mig själv. den ena tog det länge innan jag fick ner, men till slut fick jag låtens namn och kunde tanka ner den på zamzar.com. Jag vill så gärna ha Fredag så man kan få dricka, iofs. Det kommer bara va tjejer där, men det kan va kul det med ( : Om man inte får tag på någon mer som vill komma^^ I hope se, men det märks. Jag har knappt ork till att sätta mig här och skriva egentligen men gör det ändå, idag har jag kännt mig misslyckad. Suttit och väntat på att något kul skulle hända, att någon skulle ringa och säga typ:"Heej, vill du ses?" Men icke sa nicke, ensam blev man som de flesta lov. Ensam med en jädra massa ångest, jag mår illa som en gris och kroppen gör ont. Jag vill bort, bort. Men ändå vill jag bara ligga hemma i sängen och sova, sova hela dagarna ut bara gå upp och äta ngt litet, gå på toa och fortsätta sova. Fly från verkligheten en stund, det är därför jag försöker sova så mycket som möjligt under lov just för att fördriva tiden tills skolan börjar och man träffar folk varje dag. Men nu när jag börjar efter det här lovet igen kommer det vara annorlunda just för att folk börjar skita i mig. Dom i klassen kollade snett och jätte surt på mig när jag gick förbi dom i korridoren förra veckan. Det gjorde ont i mig, låste in mig på toaletten och grät i några minuter. Tvätta ansiktet och gick på ett möte, jag orkar inte med alla blickar och ord bakom min rygg. Har så länge levt med det i mitt liv när ska det ta och ge sig? Jag sitter tyst och yttrar mig nästan aldrig just för att jag vill inte få skit, men ändå lyckas man. På studenten ska jag peka finger åt folk och bara dra där ifrån, men det får nog bli efter middagen. Gud vad jag längtar,  vilka vill komma till min student? Jag och Emma har pratat på att vi skulle slå upp lite tält på gården ifall många vill komma :) Skulle vara riktigt mysigt jue^^

Jag känns som aska i någons hand.
Helt plötsligt blåser dom bort en och man är bortglömd.

Kommentarer
Emelie

Jag kommer gärna på din student!

2009-02-26 @ 12:51:48 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback