Jag drömer om ett liv där du är min stjärna.

tomhet...

Idag orkade jag inte gå till skolan och det var tur det, för det visade sig att jag inte skulle ha något att göra. För "missade" mötet med han i Fredags. Skulle dit och prata om schema och sånt. Så det blev ju aldrig av men imorgon ska jag dit och snacka om det, klockan 10:00. Hoppas att min mage till låter det då den har varit helt fucked up sen imorse när jag tog den första halvan av tabletten >< Den bubblar och jag har ont, mycket jobbigt :( Iaf, vid halv tre drog jag och mor ut och körde. Vi tänkte vi skulle hinna ifatt Wille men han körde ett varv till och det hade inte vi tid till så då drog vi hem och lämna Klara sen körde mamma mig till körskolan så jag skulle kunna gå in och plugga teori som jag verkligen behöver. Men men, satt där i nästan två timmar och huvudet snurra som fan, till slut orka jag inte och gick. Gick till konsum och köpte dricka och lite chocklad som jag verkligen behöver just nu. Träffa jessica C där och vi stod och tjöta ett tag typ om festen och sånt. Sen gick jag till bussen för jag skulle upp till Dea och Deas, vi tjöta och kolla på tv i några timmar. Sen tänkte vi att dom skulle köra ner mig till stan så jag skulle hinna med sista bussen för dom skulle ändå till tågstationen och hämta biljetten, men hennes pappa kom aldrig så farsgubben fick komma och hämta mig. Han var som vanligt på dåligt humör och bara klaga på mig *suck*  Gick in och plocka upp kläder från golvet och slände i tvätten. Nu sitter jag här och klunkar konsum cola och käkar chocklad..



Alla verkar bli kära och börja gå in i förhållande nu..
Alla går ihop medans jag går isär.


Mina känslor, vem skriver om sånt? smörja!
har väntat i 21 år på att livet ska börja!
Kan inte ge tillbaks minnena som åren tog
En vilsen liten pojke som ligger och gråter blod

Förtvivlad, fastspänd i en depression
jag vill av den här resan jag kunde ha bett min mor
hon pekade åt rätt håll, men jag vek av halvvägs
livet är ett minfält, långt ifrån en vallfärd

Det är kallt här, och förtvivlan bara växer
vi röker bort vår sorg, men den slår oss dagen efter
Gud, ett litet fel så det blev igen
Jag är lyckojägaren som alltid lämnas tomhänt

Jag är glad utåt, men inåt ett uppror
Står vid gränslandet och missar mitt upprop
Fan! Var är ljuset? Vart är min livslust?
Vill födas på nytt, men kommer ut missfött..

Kommentarer
Emelie

Jag är flitig läsare av din blogg. Låttexten du lagt upp är underbar och passande. Jag ville bara säga att i mina ögon är du vacker, perfekt och underbar som du är. Här hos mig finns alltid en plats för dig.

2009-02-16 @ 23:51:31 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback