Life is what you make it, so let´s make it right!

Idag är det lite bättre, hitills iaf. Man vet ju aldrig ett tu tre så kanske man bryter ihop och ligger där på golvet i fosterställning igen. Inatt var första gången på länge jag bröt ihop NYKTER, iofs. Då jag bröt ihop framför rektorn och dom då men det räknar vi inte med. Idag gick jag upp kvart i tio och tog kvart över tio bussen in till stan. Hoppa av vid verkstaden för skulle dit och ta spruta för Hepatit A, och jag som HATAR sprutor. ><' Men men, behövs. Fast det gick ju fort och allt, var en väldigt liten dos var ganska öm i hela armen efter men det gick över. Mamma körde mig till grusvägen här så jag gick där ifrån i solen. Satte mig framför den bärbara som vanligt och surfa på forum och sånt, haha. Nästan en drog jue xD Gjorde iordning lite mat och åt, sen satte jag mig och läste teori men kände att det inte gick så bra så gav upp *suck* Surfa lite till och sen kom jag på att jag vill ju föra över sakerna till mitt 2gigs kort, så då vart det att sätta på den här datorn och sen gå ut och sätta sig och börja föra över saker från det gamla kortet. Så nu har jag lite ny musik och nya teman^^ Har även världens bästa sms signal^^ Peanut :p Höhöh. "HAHAHA, nnnnjoooom!" Så söt^^ hihih, sen hoppa jag in i duschen och vid fem bar det iväg till kusinerna för att fira Mia, dock var inte Dennis där då, då han sitter påväg hit. Han har ju flyttat till Växjö för han pluggar där nere nu :P lyllo som slipper den här hölan. iaf, vi fika och prata och jag hjälpte Daniel med hans nya mobil som har köpte igår :P haha Det är bra att vara teknisk ibland ;) Sen åkte vi hem och här sitter jag nu xD Imorrn ska jag ju till läkaren och få göra medicinsk utredning och så ska hon se om jag behöver gå på VUP, i hope so. Förmodligen kommer jag få sömntabletter och även något mot min deprisson. Det märks imorgon, ska prata med pappa sen om pengar också så jag kan dricka imorgon, behöver bara någon som kan köpa ut åt mig ><
 *suck* juste fan, ska ju prata med Jan Back på skolan imorrn om min över flyttning till IV. Jag känner mig så värdelös som hoppar av dit. >< Faktiskt. Att jag inte orkar gå i skolan som folk ska orka >< Det känns inte så kul, men får iaf ta studenten med min klass och det är ju gött mos och jag tror att jag ska söka till högskola någonstans i typ ett år. Så jag kommer här ifrån, då bor man ju där. Sen är det ju bara pengar då, vem ska betala och hur mycket kostar det? Osvosvosvosv. vill ju gå något med Media, foto eller film. Hoppas mest på foto för vill lära mig mer,mer,mer och ännu mer om foto. Älskar´t. Idag fick även min barndomskompis körkortet, Grattis Sandra och igår fick Sandra bebis (Emma´s syrra) Grattis till pöjken! Hoppas allt kommer gå bra :) Har suttit och tänkt lite, jag har en ganska konstig fobi. Jag vågar verkligen INTE säga vad jag tycker och tänker. Kunde det för men inte efter att jag fick en stol i magen för jag sa något. Som kuratorn sa "Du är så snäll, du är egentligen för snäll" , "Men det är inte konstigt, har alltid fått skit över det jag har sagt så jag håller hellre käften"... Min två värsta fobier är ju då med att yttra mig och att prata i telefon, speciellt med folk som jag aldrig har träffat eller inte vet hur dom ser ut. Det hugger i magen varje gång mamma säger "men du kan ju ringa dit och fråga" Never, aldrig! Fy fan! >< men men..

Nu ska jag..... Jag vet inte vad jag ska göra >< Butbut. Önska mig lycka till för imorgon.

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback