My life would suck whitout you.

Då sitter man hemma i det lugna och det snurrar i huvudet. Dagen har väl varit rätt så okej. Haha, bara gått runt och sett ut som ett spöke x) Känns iaf som det, möööh. Men men. Hänt lite saker sen jag skrev sist, haha. Skriver inget av sakerna här men har nog ALDRIG sett Elin skratta så mycket på skolan. Skit asså, det var redigt hon skratta också :P Sen tog 14:00 bussen till polishuset, jag hämta ut pass och Jessica skulle på möte. Vi var där typ 14:20 och satt där i typ en timme på att vänta för att få ut ett jävla pass >< Sugigt. till slut fick jag det och drog gärne till ungdsomsmott för Elin skulle dit. Sen vart det till körskolan för att träna teori, alla datorer var upptagna så tog en pärm och plugga, gick inte så bra dock ><' Tog 16:15 bussen hem och nu sitter jag här, har även rensat sminket och lagt det i två olika sminkväskor, två likadana^^ Jätte söta.
Har inte kunnat skrattat på länge iad, ville så gärna skratta men fick inte fram det, något tog stopp och det gjorde ont i mig. Huvudet snurrar hela tiden och ögonloken är tunga. Jag vill SOOOOOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback