Pillz!

då sitter man här med två tablett askar i handen, den ena är mot min ångest och deprisson Citalopram Orion och den andra är mot mina sömnbesvär Atarax. Jag fattar inte hur det kunde gå så långt att jag till slut skulle få börja knappra tabletter. Det känns så dumt, men till slut så kommer det förhoppningsvis gå bättre och bättre. Hoppas jag, jag vill inte vara den som alltid är instabill och inte klarar av vissa saker. Det känns så konstigt. jag var så stark men på bara en helg så kan falla ihop till att bli ett nervvrak. Igår i badet satt jag bara och skaka, SKAKA i flera timmar. Ingen som bryde sig eller något. Jag hoppas folk fattar nu att jag är inget att driva med längre, för om någon gö det. Alltså typ säger "neej jag kan inte" och sen helt plötsligt så går det tydligen. osvosvosv. Hoppas ni fattar. Iaf, jag hoppas att folk förstår det nu att det är ingen idé inte förrens jag är på bättrings vägar. Om ni gör något sånt så kan ni lika gärna dra här ifrån kvikast!!! för jag har ingen energi att ha såna personer runt mig, som ljuger och håller på.. Bättre att säga sannignen "neej, jag vill inte träffa dig för du är för tråkig" Eller något sånt...
Jag ber er, säg sanningen istället..

Kommentarer
Emelie

Jag hoppas du slipper komma upp i mängden piller jag knaprar per dag. Och jag hoppas verkligen att tabletterna kan hjälpa dig. Jag lämnar inte din sida. Jag älskar dig som du är.

2009-02-15 @ 21:05:31 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback