skolan

Jaa, då sitter man i skolan. Orkar inte gå till datan för jag känner ingen och kan inte prata med någon.
Så jag satte mig i grupprummet och lyssna på 2:ornas gnabbel :P hehe! sen gick jag och satte mig här, Bunny skippar tydligen också skiten nu på morgonen, gött mos iaf^^ haha! att ha någon att tjöta med ett tag x) GöttGött.
Igår försov jag mig, riktigt smidigt Johanna xD Vakna vid halv ett och då tyckte jag att det inte var någon idé att gå till skolan :P Så stanna hemma och ringde Engström. Hon tyckte jag skulle komma till Åmot så jag åkte dit, vi åt lite och sånt kul och tjöta om helgen^^ Sen gick vi ut och gick i kylan. Fruktansvärt kallt ute jue ><' *brrrr* Åkte hem med 19:10 bussen, pappa hämta mig vid stationen. Tur det x) haha. La mig nästan direkt i sängen. Efter att ha kollat lite på bdb och bloggkoll. Sen la jag mig och tänkte jag skulle sova tidigt. men icke sa nicke. Det var en bra film på 6:an så jag fastna framför den ><' Smidigt. Käka massa ostbågar och chocklad, haha! :P Jag är otrolig. x) Till slut somna jag :P Sen vakna jag upp kl 03:00 och svettades som en gris, slängde av det ena täcket öppna fönstret, gick på toa och sen la jag mig igen. Mycket skönare när det är kyligt :P haha, men nu orkar jag inte skriva något mer. sååååå..

Pösshej^^

Ilen kommer hem till mig ikväll :D
Vi ska ha film kväll^^ Me like alot^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback