Vill inte,

Idag känns allt så jävla fel, folk är sura och otrevliga.
Jag pallar verkligen inte, mitt psyke är längst ner och jag bryter ihop snart.
När vi satt i klassrummer kände jag bara hur tårarna brännde innanför ögonlocken.
Skulle lugit kvar i sängen och sovit istället. Jag och Elin försov oss idag, och när vi kom till skolan var Jessica och jessica jätte otrevliga. Ville strypa dom båda. Gaah.
Allt krånglar bara hela tiden, ikväll ska jag och pappa lägga upp min mobil på blocket.se. Den ska säljas. Alltså k550i:n. Pengarna ska gå till spruta ich Thailand. Längtar som fan, ska bli gött att åka här ifrån i TVÅ hela veckor. Köpa massa kläder och dricka mycket. Oohja! Ska köpa en flaska där nere som jag ska ha under båda veckorna. Speciellt skåla med mamma på hennes 50:års dag 21:e Mars. Då är vi där nere jue och det kommer kännas så gött att jag FÅR dricka med henne och hon ser. hehe. Gött mos.
Men nu orkar jag inte skriva, mina ögon är helt suddiga och allt går ihop. *suck* Måste vänta tills kvart i ett också, ska till kuratorn då. Tror jag iaf. Blääää.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback