Bättre today.

Idag mår jag bättre mot dom andra dagarna som har varit.
Varit ute och kört lite bil och inför skaffat en ny parfym x)
Parfym narkoman är jag, haha!
Det var en Date parfym "Dangeroulsy Delicious" Det är den som är svart.
Alltså en av dom nya, me want more x)
Imorgon blir det nog staden med Jessica, :) Blir kul, ett tag sen vi gick på stan nu.
Bara strossa omkring och bara glo :P
På Torsdag ska jag och mamma köpa festival biljett :D
Så den är snart fixad och jag behöver inte oroa mig :D
Klippte mig lite förut, mitt hår är så slitet så ,__,
Har kollat på tv filmer idag, American Pie 2 och 3^^
Har Beta House kvar, tror det är den sista.
Sen har jag man kikat på alla :D
Håller på att plocka ner julen nu, kände att det är dags, ska nog hänga Emmas gardiner i fönstret.
Undrar vart hon är just nu :O Men men, nu ska jag fortsätta plocka ner, ska lägga grannen i kartongen och ta ner jul-stjärnan och gardinerna^^

Pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback