Faller du så fångar jag upp dig.

Idag har det varit blandade känslor på skolan, Jessica ringde mig imorse och fråga om jag skulle med bussen. Hörde redan då att något var fel. men jag travar ner till bussen och sätter mig, det är knäpp tyst mellan Jessica och Järry. Ingen säger något och vi säger nästan inget på hela resan in till stan. På bussstationen berättar dom att det hade skett en olycka igår. Jag blev helt paff, frågar vem det gällde. Han heter Kim och är 13 år (?), han var tydligen ute och körde moped så blev han påkörd av en bil, just nu ligger han på Sjukhuset i Uppsala och kämpar för sitt liv. Han ligger i koma :/ Jessica och Järry är helt förstörda, tycker verkligen synd om dom. Men om dom har tur så vaknar han upp, men måste dock leva resten av livet i rullstol då han har bröta nackbenet eller vad det nu heter. :/ Kommer ihåg så väl när jag fick reda om David, jag Mallan och Mickis prata om det. Så allt har varit på typ hal is hela dagen. Till slut fick jag sån ångest och följde med Jessica och Järry in till stan istället för att vara i skolan. Palla verkligen inte. gick och hämta ut paketet jag hade fått och det var den efterlängtade telefonen :D Nu väntar jag bara på abonemanget. Som kommer imorrn, hoppas jag. Sen gick jag till tågstationen och träffa Jennie och Eliza, satt och prata med dom sen drog dom. till slut kom tåget och jag satte mig på det, mot Challaberg^^ Emma hoppa på i Åmotfors och fortsatte mot Challa, vi gick till banken när vi kom dit. Sen gick vi in på Coop och köpte dricka och träffa Cola Micke xD haha! Den fula saken :P Sen ner till köpcentre. Först gick vi på Cubus och kolla, sen h&m och lite på Kapphal. Fick tag på två über snygga linnen :D Ett chock rosa och ett lys gult. ^^ Ska ha dom imorgon ^^ Ska vara 80-tals brud^^ Höhö, längtar. Sen efter en stund drog vi hem till Emma och kolla på tv och käka godis, vid fem i sju gick vi ner tiull macken för jag skulle med bussen, hade med Emma´s stereo. Vi ska ha den imorgon. När vi kommer hit imorgon ska vi även bränna lite skivor till festen. Så får alla hjälpas åt att välja musik, men det kommer nog bli så bra så^^ I hope.
Längtar <3

Imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback