Hela jävla Sverige förvandlas till en hemsk krog.

1 klunk , 1 klunk.
1 klunk blir oftast till 2 klunkar.
2 klunkar blir oftast till 3 klunkar
och hela jävla Sverige förvandlas till en hemsk krog.

Då är man hemma igen då, efter en lång hårlig helg :) Har äntligen fått ladda upp batterierna lite. Jag gör det varje gång jag inte är i närheten av Arvika. Så fort jag åker bort så får jag mer energi, det känns riktigt gött^^ Men nu ska jag skriva vad som har hänt i helgen då, så luta er tillbaka och njut xD (?) Lol.
Fredag: Klockan ringer 08:40, ligger och snoosar till tio i. Sen springer jag upp och lägger ner det sista jag ska ha med. När jag ska gå på toaletten så kastar jag en hastig blick ut och stannar upp. Det var vitt överallt och det snöa fortfarande "faan" tänker jag. Skit kul du, igår innan jag la mig så var nästan allt borta. Men men. Springer in på toa och borstar tänderna och sån skit. Mamma säger att hon kan köra ner mig till stationen så jag sätter mig ner och äter lite. Haha. Mamma kör ner mig så jag är nere 10:00, jag hämta ut biljetterna och ställer mig i snöslasket och väntar på bussen *suck* Andrea´s kompis nettan gick för och sen kom bussen. Sätter mig och messar lite med Jessica och Jaffa. Somna till lite på bussen, när jag kom fram till Karlstad satte jag mig på donken och åt läste även lite teori x) Duktig jag är :P Väntade på att Mattias skulle skicka sms, men fick aldrig ngt sms så gick till hemköpt och köpte juice och energydricka till spriten. Gick till tåget och fick ett sms från Mattias att han hade försovit sig men var påväg nu, duktig idiot xD Haha! Klockan var halv två då och tåget skulle gå tio i ungefär xD haha. Jag gick på tåget och skrev till Mattias att han kommer nog inte hinna. När tåget börja rulla så fick jag sms att han stog vid koisken xD haha! Han hade kolla efter mig inne på stationen xD Iaf, det fanns två platser på sidan där så där var vi. Det var fullt på tåget, segt som fan >< Det gick på en massa folk i Säffle och Åmål. När vi var i Åmål så stod tåget kvar där länge, både jag och Mattias undra vad dom höll på med så säger dom att en person hade tuppat av längst bak i tåget och vi vänta på plåster bilen xD haha, till slut kom dom och vi fortsatte resan. Vi prata om allt mellan himmel och jord. Till slut var det min tur att kliva av tåget, vi sa hejdå och krama varandra. Då vart det att sitta på stationen i trollhättan i nästan två timmar >< Eftersom inte Andreas fick gå tidigare. Stackare. men till slut hämta han upp mig och vi drog till systemet och handla lite. Sen kom Marion så vi hämta upp henne sen vart det hem till Andreas. vid 19:00 hade nästan alla kommit, men jag,Jesper,Madde,Andreas och Marion börja i förväg. Vi spela ge och ta. Kvällen var väl bra, fick lite panikartade samtal från folk som grät och höll på. Sen gick alla och dom andra la sig, jag satt i tv rummet och såg ut som ett fån. Till slut bröt jag ihop och tårarna bara rann och rann i 50 min. till slut lyckades jag lägga mig och somna.

Lördag:Vakna upp flera gånger under natten och grät lite då och då, ensamhet känslan gnaggde i mig och jag ville ha sällskap. Men jag kan inte väcka folk, hatar det. Endel blir ju svin sura när man väcker dom. Men men. Andreas och Marion kom upp vid tjugo över elva. Då hade jag redan packat allt och sminkat mig typ. Dom började städa sen fick jag och Andreas slänga oss iväg i bilen. Stressa ner till stationen, ingen buss där. Andreas säger att om vi skyndar oss till Grästorp så kan jag gå på där, så han kör mig dit. Jag sprang ur bilen och när jag kommer fram till bussen slår göbben igen dörren och tänkte börja åka. Jag fick panik och sprang ikapp bussen och han stanna, som tur va. Vad skulle jag har gjort annars? Andreas hade ju ingen ström på telefon och sånt. Iaf när jag satte mig på bussen kunde jag äntligen andas ut och blunda en stund. Sen helt plötsligt var man framme i Lidköping och där skulle man sitta i 1 h och 30min typ, drygt ,__, Gick in på Sibylla som var där och åt lite. Sen satte jag mig och vänta på bussen, till slut kom den och jag satte mig med ett stort leende. Kommer fram till Götene och där var det ingen Emelie, men som tur är vet jag vart hon bor så jag knalla dit och banka på dörren. En trött Emelie öppnar och vi kramar varandra. Jävlar vad jag har längtat. Hela jag blev lugn av att vara där, Daddis kommer ut från toaletten och sen sitter vi och pratar. Till slut tog Emelie fram monopol och vi spela det en stund, sen drog jag och Daddis till Ica och köpte massa godis och dricka så vart det tillbaka och se på film, mirrors skit kass film xD Haha!
Sen satt vi och prata om nästa helg och om hur mycket vi längtar. haha :P Det kommer bli ruskigt kul :D I hope xD
Vid tre tiden kom Pierre, han hade varit i Lidköping, vart lite kramar och prat där med :P Till slut somna vi alla X)

Söndag: Vakna upp vid halv elva, men snoosa fram till kvart i. Gick upp och började packa ner all skit. Daddis vakna vid elva och jag hade sällskap. Emelie var helt död, stackare :/ Det var Daddis som följde med mig till bussen, vi kramades och jag gick på bussen. Somna nästan, men det var ändå ingen idé. Satt i Mariestad en stund, skit tråkigt. Satt och messa med folk. Eller försökte iaf. haha! Sen kom bussen till slut och jag försökte sova men det gick inte för snett mittemot mig satt en fjortis och kolla in varenda rörelse jag gjorde. JOBBIG! Somna till lite efter Kristinehamn. I Karlstad tog jag bussen ut till Wåxnäs, tänkte äta på Max. åt och sen vart det att åka tillbaka och gå till tåget. Tåget var lite försenat men kom till slut, alla vagnar var typ fulla förutom den längst bak och det var 1:a klass. Jag fick sitta där ändå :D Gött mos ju ^^ Så nu är jag hemma och har ganska nyligen duschat. Nu ska jag svara Kjerstin om praktik platsen på film i värmland.

Tack för en underbar helg<3

Kommentarer
Emelie

Jag längtar såååååå till nästa helg, och jag saknar dig redan. Tack för att du kom hit. <3

2009-01-25 @ 20:16:21 | http://woytux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback