I walk alone

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone
I walk this empty street
On the boulevard of broken dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone

Då har man kommit hem från skolan äntligen då, känns gött.
Drog av mig strumpbyxorna och kjolen direkt typ x)
Det är riktigt gött :) hehe. Idag på skolan gjorde vi väl inte så mycket. Jaffa var med dom två försöta lektionerna.
Religon och Samhäll hade vi då, sen gick vi till bussen hon skulle ju åka mot Karlstad.
Hon kliver på och jag går tillbaka till skolan, när jag kommer tillaka ska vi ta lunch så då sticker vi och äter.
Ris och korv låda med curry och äpple. Gick ner :) Sen gick vi tillbaka till lektion, hade samhäll då igen.
Vi gick egenom ett prov vi ska ha om två veckor >< *suck* Hate it.
lektion gick väl ganska snabbt sen var det lunch igen, åt lite till.
Gick runt lite på skolan sen vart det webbdesign, vi har börjat med att man ska göra rutor, typ så man kan välja olika alternativ. Tråååk.
Gjorde en liten snabb sida och drog sen, Rolf berätta att han hade funnit ett prov som jag hade gjort så nu slipper jag göra om det :D gött, så har mellankrigs tiden ><'
Blööh. Men det ska jag fixa :D  I hope. Jaa, efter att gjort sidan så drog jag till bussen, orka inte vara kvar.
Var en riktigt befrielse att kommer hem, men det känns dock lite tomt här. Varit van med att det har varit fullt upp här ju och nu är det inte de.
När jag gick till bussen från skolan upptäkte jag att det luktat vår. Blöt lera luktar det och även blöta löv.
Vill inte ha äckel vår, sommar eller vinter >< Fast hösten kan vara trevlig ibland med alla färger på träden. Det enda som jag gillar med våren..

Upptäkte en sak när jag prata med Rolf att jag och Elin inte är dom enda i klassen som mår som vi gör. Eller jag vet ju att Sara gör det med, men det förstår jag med tanken på hennes eccem.
Men Elin H (Vi har två Elin i klassen ><) hon har även någon form av deprisson, lite tråkigt.  :/
Det var något jag tänkte på men glömde bort det helt, jobbigt ,__,

30:e Jan - 1:e Feb kommer Maddis och Emelie och jag längtar sååååååååååååååå mycket. Ska bli kul att träffa dom igen, ska gå in och kolla på Lunar om Magnus har svarat om festen, hoppas han ska ha det :D
Annars ska jag fråga om jag får ha fest hos han och jag bestämmer vilka som får komma och inte får komma.
Riktigt gött isf :D Höhöhö. Jaffa kommer ju också då, men dock inte Andreas. Lite tråkigt fan :/ Men men, ska ju till han den 23:e så :) LÄNGTAR. Ska kolla lite mer på biljetter nu under helgen hos pappa så kan vi boka :D
Yaaaay^^ But but..
Tror jag ska lägga mig och glo på tv, kanske sova en stund. Känner att jag behöver det.

Pöss hej!


Kommentarer
Emelie

Jag lääääääääängtar också, <3

2009-01-13 @ 02:06:10 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback