Pappa helg.

Då har det varit en pappa helg igen då.
I Fredags åkte vi till Karlstad (Jag,Järry,Jessica och Angelina)
Det tog oss 2h 50min till Karlstad från Arvika. Vi är duktiga, vi gjorde ett besök i ett dike vid flyggplatsen i Karlstad xD
"Jag stannar vid nästa busshållplats" / Jessica
"Neej, det enda stället du kommer stanna på är i diket" / Järry
*några min senare*
KABOOOOM!
Sen hamna vi i dikte. Jessica fick en chock och grät som fan :O
Däket lät som fan och det låste sig. Till slut lossna det och vi kunde köra vidare.
Varje gång det lät så fick Jessica ännu mer panik. Jag kunde verkligen inte sluta skratta x)
Jessica både skratta och grät som fan, Järry asgarva han :P men men.
Till slut kom vi till Karlstad och vi alla hade lugnat ner oss. Efter att ha varit på Rusta och Jysk på Våxnäs drog vi till psyk, Angelina skulle dit och prata. Men vi kom lite för tidigt så drog några varva i området. Vi mötte polisen och dom vände och körde efter oss x)
Angelina var den enda som hade bälte, vi andra skyndar på med bältet och stannar på Statoil på Klara. xD haha!
"Går bilen bra?" / Polisen
"Jaa, det tycker jag väl" / Angelina.
Haha, herregud va panik vi hade x) Hahahahaha! Jag,Jessica och Järry satt och vänta i bilen när Angelina var inne och prata. Vi satt och prata och tog en massa kort xD ja herregud :P
Sen vart det Bergvik :D haha, fick tag på några trosor, smink,smink väska och massa godis :D
Sen vart det Ikea efter det och då vart det en massa ljus och en jätte söt lampa :D Me like^^
Höhö, ska snart tända lite ljus :D Så det luktar gött :D
me like <3 Hööhöö.-.
Men på Fredagen när vi äntligen kom till Arvika så vart det hemma till jessica på prästängen :) Fick cider,cube och två groggar. Det var riktigt gött :) Vid elva tiden hämta pappa mig och då vart det hem och sova. Var riktigt skönt!
Lördagen när jag väl vakna så tänkte jag och pappa beställa biljetten. Pappa beställde biljetten men har inte fått ngt sms om biljett nummret så jag kan hämta ut den  :O Konstigt.
Men men, sen körde jag till åmot, hem till Emma :) När jag kom dit och åt vi lite och sen gick vi till 61:an köpte chips och dip. Vi mötte även äcklet och kent.
När vi kom tillbaka till Emma så kolla vi på Flipper först sen försökte vi få tag på någon som kunde köra oss till Arvika och tillbaka, men ingen ställde upp och vi somna. Idag när vi vakna så gick vi först till konsum och köpte hundmat och sen förbi pizzerian och köpte pizza. Var riktigt gött med pizza ^^ Höhö.
Vi gick hem till Emma och åt och prata ett tag, till slut så åkte hennes pappa så vi satte oss framför datorn. :P hehe
till slut kom pappa och hämta mig och jag körde till Styckåsen sen körde han hem mig och Tilda.
Så nu sitter jag här och käkar lite chocklad.
Gud, klara skrämde mig förut. Var helt inne i datorn och så kommer hon och nosar på armen.
Jävlar vad jag skvatt x) klara stog bara och vifta på svansen. Sötnöt då :)
neej, nu ska jag tända ljus.

Puss i ljumsken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback