Pass!

Då har man varit hos tandläkaren och hos polisen då! Nej, jag har inte gjort något :P
Har bara skaffat pass, eftersom våra har gått ut. Hehe. Mamma var tvungen att fylla i nya papper om syskonen men jag fick mitt iväg skickat direkt just för att jag är 18 :D Göttans.
Kan hämta ut det nästa veckan någon gång^^ Hehe. Annars har jag inte gjort så mycket idag.
Har suttit och sminkat mig i en timme typ just för att fördriva tiden, har även kollat på två filmer :P
Surf School och Collage Road Trip, hyfsat  bra filmer. Går att se på när man har tråkigt xD
Har inte pysslat något mer med mitt rum, får göra det när det närmar sig att Emelie och maddis kommer.
Alltså näst nästa vecka då kan jag börja pyssla :P Nu ska jag bara försöka hålla det städat här.
Önska mig lycka till, så som jag är. Stökar alltid ner xD haha! Jag är lyckad *not* 
Meeeen nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Längtar <3


Kommentarer
Maddis

Det ska bli så härligt att träffa dej. Få komma bort härifrån. Saknar dej så mkt!<3

2009-01-17 @ 14:21:32 | http://woytux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback