Pikaboo.

Nu är jag hemma igen då, åkte med bussen kvart i tre in till stan förut för att möta Jessica,Sebbe och Raggarn :P
Jessica skulle med mig till ungdomsmot. Och är glad att hon följde med, annars skulle jag fått panik ><'
Iaf, vi satt och vänta i typ 10 min sen fick jag komma in x) Jessica följde med in och kärringen frågar
"Är ni ett par?" HAha. gud. Jag vart så paff när hon fråga det x) Iaf, jag behövde inte vräsa, fick göra det själv. Gött iaf x)
Fick pencilin ifall jag skulle ha ngt och skulle även berätta vilka jag har haft sex med. Så det gjorde jag.
Sen gick vi, gött. Vi gick till tågstationen och vänta på att Becka skulle komma med tåget.
16:21 kom hennes tåg och vi kramades och prata lite. Sen kom pappa och vi drog hem hit.
Jag tänkte ringa Sj men så kolla pappa sin bank så hade han fått tillbaka pengarna så vi boka en ny och nu har jag fått biljett nummret. Så nu är det gjort :D
Så imorrn ska jag hämta ut det och även flytta över pengar till mitt konto från sparkontot. I like it^^
Var även ute och körde lite förut imorse med mamma. Eftersom jag var hemma idag med, mamma ville det.
Lite halv seg dag men nu har jag åte en semla, det var riktigt gött :) Tänkte snart ta tabletterna också.

Längtar<3

3 dagar och 10 dagar kvar <3


Kommentarer
Anonym

ajdå, klamydia =/

2009-01-20 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback